Bir Bilgi Deposu

Bir arkadaştan gelen bir email ile gördüm. Sn. Prof Dr. Can Aktan sosyal bilimler ile ilgili bilgilerin ve linklerin yer aldığı çok güzel bir site hazırlamış. Tam bir başvuru kaynağı. Bilgiler kategorize edilmiş. Aşağıdaki konularda bilgiler ve linkler yer alıyor.
Referanslar: Sözlükler, almanaklar, ansiklopediler, .......
Ekoloji: Çevre yönetimi, biyolojik çeşitlilik, ekoloji, çevre kirliliği, ..........
Ekonomi : Genel ekonomi, uluslarası iktisat, kurumsal iktisat, avrupa birliği, ....
Felsefe, Sosyoloji, Psikoloji: ilçağ felsefesi, ortaçağ felsefesi, filozoflar, ....
Devlet ve politika : Siyaset bilimi, kamu yönetimi, demokrasi, ......
Ahlak: Ahlak felsefesi, siyasal Ahlak, meslek ahlakı, ........
Yönetim: Toplam kalite, değişim yönetimi, stratejik yönetim, sinerjik yönetim, .......
Uluslararası ilişkiler, Savunma, tarih :
Yeni trendler: Değişim, yeni global gerçekler, on emir, globalleşme, .....
Özlü sözler: Özlü sözler arşivi, atasözleri
Değişim ve reform: değişim, devlet reformu, demokrasi reformu, ......
Egitim: Eğitim, öğretim, araştırma, üniversite, ......
Hukuk: genel hukuk, anayasa hukuku, rekabet hukuku, .......
Dinler, ve inançlar: Başlıca dinler, mezhepler, inançlar, ......
bu siteye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
www.canaktan.org