başaşağı domates


Bir firma domatesi başaşağı üretebilecek bir saksı üretmiş. Bu saksı tavana yada daha doğrusu yüksek bir yere asılabiliyor ve domatesi erkenden toplayabiliyorsunuz.


  • Eğilmeden aramdan domates toplanabilir

  • Bu sistem salatalık, yada bazı çiçekler içinde çalışabilir

  • Domates yaklaşık 1 ay önce oluyormuş

  • Tellere gerek kalmıyor, yada zararlılar ulaşamıyor

  • basit montaj, sadece verilen kancayı yukarı monte ediyorsunuz
daha detaylı bilgi için sitesine bakabilirsiniz www.gardeners.com

Bizdeki bahçe firmalarından da böyle ilginç şeyler varsa gönderen olursa yazalım

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunu da galiba http://pembedomates.blogspot.com 'dan almissiniz, orada daha detayli anlatiliyor...

ev hobi dedi ki...

hayır,
nerden aldığım yazıdaki linkte var.
Bu yazıyı yazdıktan sonra pembe domatesi öğrenmiştim.

ev hobi dedi ki...

ayrıca bu yazı pembe domates linkine yorumunuzu gördükten sonra baktım bulamadım. Gönderirseniz ona da bakarım.

Gezgin... dedi ki...

Merhabalar İsmim Aynur. Acaba bahsettiğiniz başaşağı saksıdan İstanbul'da nerde bulurum bilgi verebilirmisiniz? Küçük balkonumda daha fazla sebze yetiştirmeme yardımcı olacak bir ürün gibi göründü bana denemeyi çok isterim. Şimdiden teşekkürler...

onbasi dedi ki...

Merhaba
www.bendeisitiyorum.com 'da Günün fırsatı topsy turvy baş aşağı domates saksısı
Fiyatıda Sadece
14.99 TL
Dileyenler siteden detaylı bilgiye ulaşabilir, hemen sipariş verebilirsiniz.