Fare ile savaş :)

Büroma giren bir fareden nasıl kurtulacağımı apartman görevlisine sordum . Nasıl pratik bir fikir buluruz dedim.

"İlaçlanmış bugday şeklinde olan en iyi abi" dedi.


Eczanelerde oluyormuş. Farmin diye bir ilaç. Üzerinde dayanıklı farelere karşı zehir yazıyor.
Gidip en yakın eczaneden aldım bir kutu.
Birkaç yere döktüm geçtiğimiz cuma günü.

Pazartesi siz okuyucularım için hiçbir fedakarlıktan kaçınmadan yanımda fotoğraf makinesini getirdim. Ölü farenin resmini çekip sizlere burada gösterebilmek için. Ama ne yazıkki yoktu.

Apartman görevlisi bahçede bir adet ölü gri fare oldugunu söyledi, almış ve atmış.
"Heralde odur" dedi.

Yani, ölü fare resmi görmekten mahrum kaldınız. :)

Yanda kullanılan fare zehirinin kutusu ve içindeki bugday tanelerinin resimleri var.

Bi yerlere koyarken bi kağıt üstüne falan dökerseniz toplamanız kolay oluyomuş.

Evlerde olabilen bir olay, ama burası giriş katı oldugu için bahçeden geldiği düşünülüyor.

Aslında bu konuda daha pratik bir fikir bulmak lazım.

1 yorum:

Fikirsel dedi ki...

Eğer buraya ölü fare görmek için gelen olursa boş gitmesinler. :)
http://img212.imageshack.us/img212/742/51948xm8.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/9463/230120078qg.jpg