Mobilya da servis: Kelebek Mobilya

Aslında çok önceden olmuş bir olay ama benzer yazıları internette görünce bende yazayım dedim.
1994 yılında Kelebek mobilya dan aldığım bir mobilyanın dolap kapağının kulpu yaklaşık 4 sene önce kırılmıştı. Uygun kulpu aradım fakat bulamadım.
Kelebek mobilya da o tip mobilya üretimi birkaç sene önce durdurulduğu için nasıl olsa yoktur diye aramamıştım.
Bütün dolapların kulplarını birden değiştirmeyi düşünüyordum. Nasıl olsa olmaz ama diyerek bir de Kelebek mobilya yı aradım. Telefona cevap veren bayan not aldı ve biz sizi ararız demişti.
Doğrusu hiç aranacağımı ummuyordum. Fakat bir süre sonra bir bayan (adını unuttum) aradı ve sadece 2 adet bulunduğunu ve adresime gönderileceğini söyledi.
Doğrusu bir mobilya firmasından böyle bir servis beklemiyordum. Gerçekten birkaç gün sonra kulplar elime ulaştı.
Bence mobilya alırken servis ve ürün kalitesine bakmak gerek. 1989-1990 yıllarında aldığım mobilyaları (büromda ve evde) halen rahatlıkla kullanabiliyorum.
Umarım servis ve ürün kalitesi kalitesini bozmaz. Enka'nın Kelebek mobilyayı sattı diye duydum. Aynı kalitenin hala devam ettiğini umarım